1545بازدید 2دیدگاه‌ها

شکایت‌یار: جایی برای شکایت از برندهای مشهور

نویسنده:‏دراردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۴
 

  شرکت‌ها و نام‌های بزرگ تجاری، به روش‌های گوناگون هزینه‌های زیادی صرف تبلیغات و معرفی محصولات خود می‌کنند، اما هیچ وقت در موردِ نقاط ضعف و اشکال‌های محصول‌شان چیزی نمی‌گویند. محتوای تبلیغاتی این نام‌های بزرگ طوری تنظیم شده است که به خریدار بباوراند که با خریدنِ محصولِ این یا آن شرکت، زندگی‌اش از این رو به آن رو می‌شود و با نخریدنش حتماً زیان خواهد دید! همین است رازِ ایمانِ کاربرانِ اپل و جنگ‌های کامنتی-لفظیِ سامسونگی‌ها و اپلی‌ها. جنگی که البته جذابیت‌های خودش را دارد. بگذریم. این نوشته درباره‌ی یک استارتاپ جدید ایرانی است که دقیقاً روی همین نکته انگشت گذاشته و می‌خواهد جایی باشد برای شکایت‌های کاربران نهایی از دستِ برندها و نام‌های بزرگ و کوچک تجاری. شکایت‌هایی که ممکن است در حالت عادی ممکن است دیده و شنیده نشود.

شکایت‌یار سایتی است که فضای شکایت از نام‌های تجاری را برای شما فراهم می‌کند و قرار است به زودی در مورد شکایت‌تان، پاسخ رسمی هم بگیرید. به این ترتیب، با گذر زمان، این سایت می‌تواند به جایی برای تشخیص نقاط ضعف برندهای بزرگ و کوچک هم تبدیل شود، نکته‌هایی که ممکن است خودِ شرکت‌ها نخواهند به آن اشاره کنند، اما کاربرانی که در عمل از محصول یا خدمت آن شرکت استفاده کرده‌اند، از آن آگاهی دارند. البته سناریوی خوب می‌تواند این باشد که مسوولان پس از دریافت این شکایت‌ها، مشکلات و کمبودها را رفع کنند.

امیرجلال‌الدین شوکتی، که از سردبیران موسسه‌ی همشهری است و سابقه‌ی راه‌اندازی استارتاپ‌هایی مانند رصدرسانه را دارد، می‌گوید:

شخصا به دلیل حضورم در موسسه همشهری همیشه از دوستان و آشنایان، درخواست‌هایی مبنی بر رسانه‌ای کردن این مشکلات و شکایاتشان از خدمات و محصولات شرکتهای مختلف دریافت می‌کردم. یکی بیست روز وایمکسش قطع بود و پشتیبانی شرکت، پاسخ قانع‌کننده ای برایش نداشت. یکی پروازش تاخیر داشت و از مهمترین جلسه کاری‌اش عقب مانده بود. شکایت‌یار نتیجه دریافت این شکایت‌هاست. ما دنبال ساخت مدیایی هستیم که در گوگل و با جستجوی نام شرکتها در حوزه‌های مختلف دیده شود و کاربران را به سمت خواندن شکایتهای هر شرکت سوق دهد و همچنین از طریق ارتباطات و کانالهایمان با روابط‌عمومی‌های مهم، پنل رسمی شرکتها را تحویلشان دهیم تا بتوانند به شکایات شرکتشان پاسخ دهند و اعتبار بیشتری بین مردم کسب کنند. من معتقدم کال سنتر پشتیبانی شرکتها، تا جایی که بتواند مشکل را حل کند عملکردش قابل قبول است اما وقتی مشکل در لحظه قابل حل نباشد تبدیل می‌شود به سنگری برای دفع توپ مشتریان ناراضی!

ایجاد شکایت هم ساده و سریع است و حتی به ثبت نام هم نیازی ندارد، گرچه برای پیگیری وضعیت شکایتی که ثبت می‌کنید، بد نیست پیش از درجِ شکایت، در سایت ثبت نام کنید. کافی است وارد سایت شکایت‌یار شوید و بعد از کلیک کردن روی دکمه‌ی «ایجاد شکایت»، زمینه‌ی فعالیت و نام شرکت مورد نظرتان را انتخاب کنید و شکایت‌تان را بنویسید.

shekayatyar22

سرویس شکایت‌یار رایگان است و رایگان هم خواهد ماند.

 

 

جریان

دیدگاه‌ها
 
نظر شما چیست؟ »

 

شما باید وارد شوید برای فرستادن یک دیدگاه